Ключовим запитанням проекту є
«Про що можуть розповісти нам числа?». На дане питання учні мають шукати
відповідь під час роботи над завданнями проекту. Я вважаю, що ефективніше використовувати ІКТ мені допоможе постійна практика їх застосування, оскільки, якщо вчитель використовує в своїй роботі ІКТ не ситуаційно, то він гарно в цьому питанні розбирається, а тому може навчити своїх учнів більшому. Під час опрацювання матеріалу
даного модуля, я зробила такий висновок: використання ІКТ має базуватися
на її сильних сторонах у підтримці бажаного змісту та реалізації навчальних
цілей.
Наприклад,
- презентації мають використовуватися для
усних виступів, підсилення використання зображень, графіків, діаграм, звуків,
відео та гіперпосилань на інщі ресурси;
- публікації – для письмового спілкування,
заснованого на використанні текстів; вікі – для текстових повідомлень;
- блоги – для текстових щоденників, що
розміщуються в Інтернеті та заохочують до відповідей, відгуків та коментарів
від інших читачів.
Отже, існує чимало можливостей для самовираження та подання наукової інформації у форматі, найбільш цікавому для доповідача, тому завданням вчителя є:
- допомогти учневі підібрати найбільш оптимальний варіант використання ІКТ в залежності від типу подання інформації;
- показати приклад як правильного так і помилкового використання ІКТ;
- надати шаблони для різних видів робіт.
Я вважаю, що створені мною приклади учнівських робіт (публікації, презентації, сайту, блогу) допоможуть мені в майбутньому при організації роботи учнів, керуванні їх дій, а також завжди можуть слугувати наглядним прикладом для учнів, щоб не виникало проблем типу "Ми не розуміємо як це робити і що маємо отримати".
Марино, спробуйте у блозі додати посилання на розроблений документ, попрацювати з макетом блогу (макет, додати гаджети).
ОтветитьУдалить