Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в
навчанні учнів за методом проектів, а саме я повинна відслідковувати процес
виконання проекту за допомогою електронних таблиць чи форм; спілкування з
батьками; контрольного списку; надавати приклади виконання завдань;
використовувати різноманітні Інтернет-ресурси.
Після завершення вивчення даного модуля, я зробила такі
висновки:
1. Фасилітація (англ. facilitate - полегшувати, сприяти) – стиль педагогічного спілкування, який передбачає полегшення взаємодії під час спільної діяльності; ненав’язлива допомога групі чи окремій людині в пошуку способів виявлення і розв’язування проблем, налагодженні комунікативної взаємодії між суб’єктами діяльності.
2. Керування процесом взаємодії між учнями та вчителем за допомогою запитань – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання спонукають до виявлення цікавих альтернативних поглядів та пропонують сфокусувати увагу на аргументованому доведенні своєї точки зору, а не на тому, чи наша відповідь «правильна» чи «неправильна». Такі запитання призводять до розуміння учнями цінностей знань задля розв’язування завдань з
реального життя та їх досвіду.
3. Поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті
та стратегії впровадження проектів є дуже важливими при створенні навчального
процесу, який будується на навчальних потребах учнів.

Комментариев нет:
Отправить комментарий