Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту, а саме Основні запитання проекту є дуже значимими для фокусування навчання на вивченні важливих понять. Ці запитання заохочують учнів до застосування навичок мислення вищих рівнів, допомагають їм повністю розуміти основні поняття предмету та надають структурованості та організованості фактичним даним.
Основні запитання, що спонукають
до дій та мислення, складаються з Ключового запитання, Тематичних та Змістових
запитань проекту.
• Ключове
запитання - загальне, на нього не існує однозначної відповіді, воно стосується
великих ідей та вічних філософських концепцій та цінностей. Часто Ключове
запитання стосується декількох предметів і допомагає учням зрозуміти, яким
чином ці предмети пов’язані між собою.
• Тематичні
запитання проекту пов’язані з проектом безпосередньо та сприяють дослідженням
для пошуку відповіді на Ключове запитання. На Тематичні запитання проекту також
не може бути однозначної відповіді. Ці запитання допомагають учням
продемонструвати, наскільки вони розуміють головні концепції теми.
• Змістові
запитання – конкретні запитання, що базуються на фактах та мають обмежену
кількість правильних варіантів відповідей. Часто запитання з навчального
матеріалу стосуються означень, розпізнавання та загального пригадування
відомостей та даних. Змістові запитання схожі на запитання в тестах. Змістові
запитання – це важливі доповнення до Ключового запитання та Тематичних запитань
проекту.
За допомогою матеріалу
представленого в Модулі 3 мною було сформульовано такі основні питання:
Ключове питання:
|
Про що можуть розповісти нам
числа?
|
Тематичні питання:
|
Чи потрібні людям числа?
Де використовуються числа?
Чи мають натуральні числа свою
історію?
Чи існує «містика чисел»?
|
Змістові питання:
|
Що таке натуральне число?
Хто вперше розпочав займатися
вивченням натуральних чисел?
Що таке «містика чисел»?
|
Також дійсно цікавим і цінним є
матеріал про створення опитувальників в Word та Excel. Дані вміння
знадобляться, як вчителю для проведення проектів так і в оціночній діяльності
при викладанні предмету.
Ускладнень при виконанні завдань
модуля не виникло.
Комментариев нет:
Отправить комментарий