Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту
та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме я дізналася про існування, окрім
традиційного, формуючого оцінювання, головною метою якого є не тільки
діагностика рівня знань та опанованих умінь і навичок, а досягнення інших
цілей, які наведені в таблиці цілі формуючого оцінювання.
Оцінювання навчальних проектів має:
Ø здійснюватися протягом всього навчального
процесу;
Ø оцінювати важливі цілі проекту;
Ø залучати учні до процесу оцінювання;
Ø використовувати різні стратегії оцінювання;
Ø демонструвати розуміння змісту та володіння
навичками.
При роботі над даним модулем, я побачила наскільки спланована робота спрощує її виконання. Оскільки, коли ти маєш гарний план і гарно оформив сценарій презентації, чи публікації (не має значення) робота йде швидше і легше. Знання, отримані при роботі з даним модулем, є
дуже цінними для створення яскравого, насиченого уроку; ідея формуючого
оцінювання є для мене цікавою – планую використовувати у майбутній педагогічній
роботі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий