среда, 16 апреля 2014 г.

Модуль 4


Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме я дізналася про існування, окрім традиційного, формуючого оцінювання, головною метою якого є не тільки діагностика рівня знань та опанованих умінь і навичок, а досягнення інших цілей, які наведені в таблиці  цілі формуючого оцінювання. 
Оцінювання навчальних проектів має:
Ø  здійснюватися протягом всього навчального процесу;
Ø  оцінювати важливі цілі проекту;
Ø  залучати учні до процесу оцінювання;
Ø  використовувати різні стратегії оцінювання;
Ø  демонструвати розуміння змісту та володіння навичками.
При роботі над даним модулем, я побачила наскільки спланована робота спрощує її виконання. Оскільки, коли ти маєш гарний план і гарно оформив сценарій презентації, чи публікації (не має значення) робота йде швидше і легше. Знання, отримані при роботі з даним модулем, є дуже цінними для створення яскравого,  насиченого уроку; ідея формуючого оцінювання є для мене цікавою – планую використовувати у майбутній педагогічній роботі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий