Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на
потребах учнів», а саме що таке оцінювання допомогає максимально включити учнів у процес оцінювання.
Оскільки оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок, за такої форми оцінювання учні можуть
• створювати плани своїх проектів, контрольних списків та форм
оцінювання;
• використовувати запитання для рефлексії;
• ставити власні навчальні цілі, визначати завдання та
передбачати те, що буде вивчено; • визначати труднощі у власному навчанні;
• надавати та сприймати зворотній зв’язок.
Завдяки такій формі оцінювання, в учнів розвиваються навички
самоконтролю над своїм навчанням, росте впевненість у своїх силах і можливостях.
Але ми добре знаємо, що оцінювання є дуже складним моментом для вчителя, особливо для молодого, а тому мені була цікава наступна інформація.
Корисно дотримуватися таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання:
• самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні);
• переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям;
• обмежити кількість критеріїв до необхідних;
• залучити колег та учнів до створення інструментів оцінювання;
• написати дескриптори та критерії простою, зрозумілою для учнів, мовою;
• уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів;
• продумувати порядок критеріїв. Проранжувати і записати їх від найважливішого до найменш важливого.

Комментариев нет:
Отправить комментарий